Як писати хороші SEO-тексти?

Как писать хорошие SEO-тексты?

При написанні текстів для сайтів можна наробити багато помилок. З цієї причини знання про SEO-копірайтингу як і раніше дуже важливі і цінні. Немає короткого рецепта для написання 100% ефективного тексту. Однак є цілий список речей, які робити, точно не варто. ось:

Чи не набивайте текст якомога більшою кількістю ключових фраз.

SEO – це не надто велика кількість ключових слів. Так, вони потрібні Google і інших пошукових систем для визначення тематики сторінки. Так, пошукові системи зіставляють пошукові запити з оптимізованим для них контентом сайту, але верхні позиції в результатах пошуку розподіляються на основі набагато більш складних критеріїв, ніж співвідношення ключових слів! Перевантажуючи текст обраними для SEO фразами, ви нічого не отримаєте і втратите повагу користувачів.

Не упускайте з виду правильні пропорції.

Якщо SEO – це не відсоток ключових слів в тексті, що тоді? Для балансу! SEO-тексти мають подвійну аудиторію: пошукові системи і користувачі. Цікаво, що цей баланс не пов’язаний із задоволенням потреб обох груп. Як ви побачите, відвідувачі вашого сайту завжди мають пріоритет. Якщо ви будете писати, зосередившись виключно на пошукових системах, ви не отримаєте хороших результатів. Занадто велике занепокоєння про пошукову систему позбавить вас відвідувачів.

Не дозволяйте нікому вибирати ключові слова за вас.

Якщо оптимізація – це не те, чим ви живете, вам потрібно доручити професійний аналіз ключових слів SEO-компанії або професійного копірайтер. Але не приймайте нічого тільки тому, що хтось говорить, що це добре. Запитайте повний список ключових слів і проаналізуйте, які ключові слова матимуть найбільший стратегічне значення. Тільки після цього ви вирішуєте, які фрази найкраще підходять вашому тексту.
Чи не жертвуйте змістом тексту заради чисел.

Чи не жертвуйте змістом тексту заради чисел.

Є потворна звичка включати в себе банальні, але популярні фрази серед SEO-копірайтерів. Найчастіше це відбувається через те, що клієнти наполягають на тому, щоб в їх пропозиції були включені такі слова, як «безкоштовно», «безкоштовно», «просування», «зразки», хоча насправді вони абсолютно не відповідають контексту пропозиції. Багато копірайтери піддаються такому тиску, створюючи безглузді пропозиції на кшталт: «Якщо ви шукаєте безкоштовні зразки солодощів, ви потрапили в потрібне місце. Скористайтеся нашою рекламною акцією і отримаєте зразки безкоштовно! ». Вдавлювання фрази в текст ніколи не дає хороших результатів.

Ніколи не використовуйте наступні ключові слова, не пов’язані з темою сторінки.

Якщо ви пишете для сайту, який пропонує весільні послуги, не намагайтеся просувати ключові слова про весільну сукню тільки тому, що вони генерують багато трафіку. Це неприпустимо, якщо ви не продаєте, чи не орендуєте або не створює весільні сукні. Навіть якщо вам вдасться позиціонувати свій сайт по цій фразі, користувачі, увійшовши на сайт і усвідомивши, що його зміст не по темі, підуть і ніколи не повернуться туди. Спроба розчарувати користувача – марна трата часу і грошей.

Не використовуйте правильне і неправильне написання одних і тих же слів одночасно.

Я прекрасно розумію, що ключові слова з помилками або орфографічними помилками можуть бути дуже цінними. Однак змішування їх в одній статті з правильно написаними фразами буде виглядати непрофесійно, оскільки користувачі будуть думати, що ви допустили помилки з необережності.

Не використовуйте кожен раз одну і ту ж форму ключового слова.

Це основна причина, по якій у нас в мережі так багато жахливих текстів, які звучать так, як ніби їх написав четвертокласник! Є маса способів використовувати ключове слово у вашому тексті. Щоб стаття звучала природно, вам потрібно творчо підібрати слово. Один із способів – відокремити ключову фразу маркерами або знаками пунктуації. Пошукові системи не звертають уваги на знаки пунктуації, тому ви легко можете виконати, наприклад, такий маневр для ключової фрази «Московська нерухомість»: «Зараз ми спостерігаємо зростаючу динаміку на ринку нерухомості. Москва – приклад міста, де швидше за все будуються нові квартири ». Ти бачиш, Перша частина фрази ( «нерухомість») закінчує одну пропозицію, а друга ( «Москва») починається наступне. Крапка тут не проблема,

Не використовуйте відразу всі ключові слова.

Прикладом може служити веб-сайт компанії, що займається електронною комерцією. Не рекомендується використовувати вузькоспеціалізовані ключові фрази з пошукового хвоста на головній сторінці. У більшості випадків вони будуть занадто спеціалізованими і будуть працювати набагато краще на підлеглих, пов’язаної з конкретним товаром/послугами.

Не нехтуйте атрибутами alt і image.

Теги, пов’язані з фотографіями на вашому веб-сайті, можуть генерувати великий трафік, особливо коли ви використовуєте фотографії в якості посилань. Атрибут alt в цьому випадку так само важливий, як і «якірний текст» в текстових посиланнях. Іноді атрибут alt може бути хорошим місцем для включення слів з помилками або орфографічними помилками, згаданими в кроці 6.

Будьте послідовними і економні.

Як це не парадоксально, SEO копірайтинг полягає не в тому, щоб на сторінці було якомога більше ключових слів. Стратегія прямо протилежна. Замість того, щоб поміщати в текст 12 різних ключових слів, перерахованих тільки один раз, зосередьтеся на 2-4 на сторінці. Не забувайте, що теги META, ALT і TITLE повинні посилювати ключові слова у вашому тексті. Ваша мета повинна полягати в тому, щоб переконати пошукову систему в тому, що ви пропонуєте оригінальний змістовний контент по конкретній вузькій темі.

Якщо у вас немає міцного фону у вигляді посилань, згадайте в тексті такі фрази, як: «молочний шоколад», «полуниця в шоколаді», «шоколадне печиво».