Як поліпшити поведінкові SEO-фактори? 7 правил

Как улучшить поведенческие SEO-факторы? 7 правил

Поведінкові фактори – це і відсоток відмов, і глибина перегляду та багато іншого. Це ті характеристики, які говорять про якість контенту і на які дивиться пошукова система. Як поліпшити поведінкові чинники?

Поліпшення SEO-факторів:

  1. Відстежити поведінкові фактори можна через Яндекс. Метрику, або Google Analytics.
  2. SEO-фактори діляться на якісні та кількісні. До кількісних відносять відмови, прямі заходи, глибина переглядів, відвідуваність. А якісні – це поведінка конкретного користувача на сторінці, кліки.
  3. Щоб підвищити CTR сниппета, потрібно перевірити його в Яндекс вебмайстрі, потім подивитися сніппет у видачі Яндекса, порівняти зі сниппетом конкурентів. Потім потрібно змінити сніппет за допомогою мікророзмітки.
  4. Перевірте швидкість завантаження сайту онлайн. Благо, таких сервісів багато. Скористайтеся підказками сервісів щодо поліпшення швидкості. В ідеалі, трьох секунд вашому сайту має вистачати.
  5. Необхідно адаптувати сайт під мобільні. Робиться це, наприклад, впровадженням мобільної версії сайту або адаптивного дизайну. Рідше роблять додаток або PWA.
  6. Контент створюйте цікавий, без води. Багато фактів або ще краще – провокаційний матеріал, який збирає десятки коментарів під собою.
  7. Відмовтеся від ідеї накручувати фактори: зараз платне підвищення відвідуваності відстежується і може бути покарано.

Найголовніше в підвищенні поведінкових SEO-факторів – думати про людей. Пишіть статті такими, щоб їх дочитували до кінця – соковиті, на легкій мові, корисні.

Детальніше про SEO просування – https://startpage.com.ua/promotion-uk/