Як малий бізнес може використовувати SEO?

Как малый бизнес может использовать SEO?

Ведення малого бізнесу може бути однією з найскладніших творчих завдань, з якими кожен може зіткнутися в своєму житті. Коли у вас немає можливості інвестувати багато грошей в маркетинг, спробуйте місцеву тактику пошукової оптимізації (SEO), і зробіть це розумно. Це може бути прекрасним альтернативним варіантом. Хоча SEO-агентства можуть допомогти вам з цим завданням, корисно точно знати, за що ви платите.

Як і все інше, локальне SEO вимагає часу і постійної роботи. Отже, в цій статті ви розглянете, як ви можете оптимізувати інформацію в своєму профілі Google My Business (GMB), як ви можете використовувати свої відносини з місцевим співтовариством для побудови зв’язків з громадськістю (PR), які позитивно впливають на ваших щоденних клієнтів, і як контент може допомогти вам побудувати значимі зв’язку.

Витратьте деякий час на оптимізацію вашого профілю GMB

Те, що колись було просто списком на сторінках результатів пошуку (SERP), тепер стало багатою інформацією картою, яка може допомогти вам конвертувати пошукових систем Google в клієнтів, якщо ви робите це правильно. І це життєво важливо, щоб ваш бізнес був перерахований, оскільки це дає вам контроль над вашою інформацією. Ви можете переконатися, що все про компанії є точним – в тому числі номер телефону вашого бізнесу, адреса та часи роботи. Крім того, коли щось порушує ваш бізнес, наприклад свято, ця інформація може бути опублікована в вашому профілі GMB.

На додаток до всього цього, використання Google My Business дозволяє вам краще розуміти своїх клієнтів, надаючи дані і аналітику. Наприклад, ви можете бачити, звідки прибувають ваші клієнти, коли вони використовують Google Maps, щоб отримати направлення в магазин. Це безцінне для розуміння вашої демографії ринку, так що ви можете краще орієнтуватися на потрібних людей за допомогою ваших маркетингових і SEO зусиль.

Припустимо, ви керуєте невеликий, але дуже хорошою місцевої кав’ярнею. Ви навіть робите найкращу каву в усьому місті. Але як люди дізнаються, що ваш кави настільки хороший?

Попросіть клієнтів залишити відгук

Почніть з членів сім’ї і друзів. Справа в тому, що люди більш схильні залишати позитивний відгук, коли бачать, що хтось вже робив це раніше.

І якщо трапиться так, що у вас там буде негативний відгук, переконайтеся, що ви відповісте на нього прямо. Немає нічого поганого в тому, що хтось говорить, що йому це не сподобалося. Покажіть, що ви дбаєте про те, що сталося, і подивіться, чи зможете ви вирішити проблему, відповівши на коментарі. Всі справи йдуть шкереберть. Важливим є те, як ви будете діяти після цього.

Ви також повинні додати свої соціальні мережі, адреса та часи роботи (завжди тримайте їх в актуальному стані). Щоб встановити програму Google My Business дозволить вам створювати пости, схожі на Facebook. Це робиться не тільки для того, щоб виставити ваш бізнес у вигідному світлі. Ці відгуки мають прямий вплив на ваш SEO. Коли у вас є позитивні відгуки, ваш сайт, швидше за все, отримає більше кліків, що є сигналом довіри для Google.

Чим більше кліків ви отримаєте, тим більше будуть вимірюватися і інші показники. Наприклад, якщо відвідувач сайту затримується і читає багато контенту, то на цей раз сторінка сигналізує Google, що контент хороший. Крім того, якщо відвідувач не повертається до пошуку і не натискає на інші бізнес-посилання, це показує Google, що він отримав потрібну інформацію з вашої сторінки. Все це допомагає Google зрозуміти, що ваш бізнес повинен з’явитися на ранній стадії пошуку за певним ключовим словом.

Зосередьтеся на створенні контенту навколо довгохвостих ключових слів

Хоча інвестування часу і грошей у створення контенту може здатися страшним і лякаючим, правда в тому, що в 2020 році виробництво високоякісного контенту не може бути простіше і дешевше. Все, що вам потрібно, – це сайт Squarespace (250 доларів на рік) і ноутбук (швидше за все, він у вас є). Крім того, ви можете знімати відео за допомогою вашого iPhone для створення відеоконтенту.

Давайте повернемося до цього кавового магазину з наведеного вище прикладу і скористаємося нею тут. Отже, який контент ви створюєте для місцевої кав’ярні? Ну, ви можете зосередитися на створенні повідомлень в блозі навколо різних видів кави і всього, що з ним пов’язано. Як його приготувати, як зберігати і найголовніше – як розпізнати різні сорти кави.

І переконайтеся, що ви оптимізуєте їх для ранжирування за ключовими словами з довгим хвостом. Хоча це не обов’язково призведе нових клієнтів в ваш цегельний і мінометний бізнес, це прекрасна можливість спробувати продавати каву онлайн і розвинути додатковий канал продажів для вашого бізнесу. Ви також можете використовувати ці повідомлення в своєму списку GMB, щоб збагатити його ще більше.

Спілкуйтеся з місцевим співтовариством значущими способами

Місцеві підприємства процвітають завдяки місцевим громадам. Більшість ваших клієнтів повернуться, і ви почнете будувати відносини з ними. Тепер, коли ви хочете почати створювати впізнаваність бренду вашої маленької кав’ярні по всьому місту і залучити клієнтів, які не обов’язково з вашого району, ви повинні почати шукати способи позитивного впливу на ваше місцеве співтовариство, які змусять говорити ширше співтовариство.

Незалежно від того, чи будете ви підтримувати збір коштів або організовувати благодійні заходи або навіть місцеві суботники, інвестиції в покращення життя ваших клієнтів мають велике значення для просування вашого бізнесу і бренду. Це вірний спосіб гарантувати повернення клієнтів, насолоджуватися процвітаючою клієнтською базою і створювати галас за допомогою безкоштовної реклами через місцеве сарафанне радіо.

Висновок

Локальний SEO може бути досить складним, але воно дуже важливо для того, щоб мати можливість ранжувати свій бізнес, і результати доведуть, що зусилля того варті. Якщо ви не можете бути знайдені вашим цільовим ринком, тоді не має значення, наскільки хороші ваші продукти або послуги.

Детальніше про SEO просування – https://startpage.com.ua/promotion-uk/